1. Milyen módon küldhetem el az árajánlatkérésem?

– Az ajánlattételre szánt szövegeket e-mailben, postán vagy faxon fogadjuk feldolgozásra.

2. Milyen formátumban fogadnak dokumentumot árajánlatra?

– Jellemzően .docx; .xlsx, .pdfx. dokumentumokat fogadunk, de az ettől eltérő formátumokat is kezeljük.

3. Milyen vállalási határidőkkel készülnek el a fordítások?

– A vállalási határidőket az ügyfeleink igénye és a teljesíthetőség szerint határozzuk meg. A határidő függ a dokumentum hosszától, a dokumentum és szöveg típusától, a pillanatnyi szabad kapacitásunktól.

4. Szükséges előleget fizetni a fordítás megrendelésekor?

– Igen. A várható fordítási díj min. 40%-át szükséges előlegként fizetni. A fordítást csak ezt követően kezdjük meg.

5. Milyen fizetési módok érhetőek el?

– Banki átutalás, Paypal.

6. Milyen típusú szakszövegek fordítását vállalják?

– Gazdasági, jogi, műszaki, marketing és kereskedelmi szövegek fordítását vállaljuk.

7. Vállalnak műfordítást?

– Nem.

8. Vállalnak záradékolt fordítást?

– Igény esetén a fordításokat záradékkal látjuk el, mely tanúsítja, hogy a fordítás irodánkban készült.